BOGHOLDER SØGES

Bogholder med udpræget blæksprutte- og servicegen søges

Forener du grundighed i dine opgaver med evnen til at være imødekommende, servicemindet og bredt favnende overfor kunder og kolleger? Ja, så er du måske Crescendos nye bogholder.

Hos os bliver du en del af en virksomhed, som har investeret i ejendomme og grøn energi siden 2002. Vi løfter i flok, og du indgår i en flad organisation med korte beslutningsprocesser, godt humør og ambitioner om altid at levere den
højeste kvalitet og den største værdi for vores kunder.

Dine arbejdsopgaver
Et spændende job venter dig, og du bliver et vigtigt omdrejningspunkt i Crescendo. Opgavepaletten er bred, og du vil bl.a. arbejde med bogføring, betalinger, afstemninger og rapportering. Herudover er det dig, som sørger for praktikken, så kontoret fungerer i hverdagen. Dit arbejde er fordelt med 70% regnskab / økonomi og 30% øvrige opgaver, så derfor må du være fleksibel i forhold til også at løfte opgaver, som ligger udenfor dit arbejdsområde; for det er naturligt for dig at tænke mere i et ’vi’ end i et ’jeg’. Blandt opgaverne i jobbet er:

  • Afstemning af balancer og klargøring til revisor
  • Telefonpasning; du er firmaets ansigt og stemme udadtil
  • Bestilling og ajourføring af kontorartikler
  • Håndtering af frokost (vi har frokostordning) samt facilitering af møder
  • Ærindekørsel

Din faglige profil
Du bliver en succes i jobbet, når du har en finansiel baggrund som fx bogholder, regnskabsassistent, finansbachelor eller en anden uddannelse indenfor finans. Du har flere års erfaring med tilsvarende opgaver, og det er en fordel, hvis du har arbejdet med ’Navision’ og ’Unik Bolig’. Du er en erfaren bruger af ’Microsoft Office-pakken’ – særligt ’Microsoft Excel’ og ’Word’. Du behersker det danske sprog i skrift og tale. Herudover er det en fordel, hvis du mestrer  kommunikation på engelsk.

Om dig
Du har gode samarbejds- og kommunikationsevner. Som person er du passioneret i forhold til dit arbejde, og du har en personlig interesse i, at få tingene til at lykkes. Dit serviceniveau er højt, ligesom du har en naturlig sans for kvalitet; for du skaber stor værdi og gode oplevelser, for kunderne og for dine kolleger. Du er troværdig, og tager ejerskab for dine ansvarsområder. Du er selvkørende og trives med frihed under ansvar. Du arbejder struktureret med opgaverne, du har og kan bevare overblikket uden at glemme detaljen.

Om os
Vi er Crescendo [kræ-sjen-do]: Et dansk ejerledet investeringsselskab, der udbyder investering i ejendomme og grøn
energi. Siden 2002 har vi udbudt mere end 60 investeringsprojekter til formuende investorer og varetaget administrationen af en samlet aktiv portefølje på 3,7 mia. kr. Crescendo har hovedsæde i Aarhus, afdeling i København og tæller i alt 12 højt specialiserede og dybt dedikerede medarbejdere, der behandler hinanden med respekt og integritet.

Jobbet som vores nye bogholder med udpræget blæksprutte- og servicegen er på 37 timer. Hos Crescendo får du gode
udviklingsmuligheder, samt adgang til efteruddannelse inden for bolig og investering. Vi tilbyder desuden en attraktiv lønpakke, et røgfrit og åbent kontormiljø med en uformel omgangstone samt en central beliggenhed på Christian X’s Vej i Viby J.

Hvordan kommer du nærmere jobbet?
Er du vores nye bogholder og blæksprutte, så send din ansøgning og dit CV til Lykke Gamby, administrationschef hos
Crescendo A/S, på e-mail: lg@crescendo.dk – mærket ’Bogholder og blæksprutte’.

Har du spørgsmål, og ønsker du yderligere information om jobbets indhold, så kontakt Lykke Gamby på mobil: +45 28 51 28 53.

Vi behandler ansøgningerne løbende, og stillingen kan tiltrædes snarest muligt.